Hurtownia Kontakt

Rebranding, logo, identyfikacja wizualna, strona internetowa | 2021

Hurtownia Kontakt to firma z wieloletnią tradycją - jak połączyć to z obecnymi trendami?

Hurtownia Kontakt działa nieprzerwanie od 1994 roku – przez ten czas zdobyła w świadomości mieszkańców Tarnobrzega wyjątkową renomę. To właśnie tam udają się najmłodsi w celu polowania na najnowsze zabawki, uczniowie przygotowujący się na nowy rok szkolny czy dorośli po artykuły niezbędne do ich biur. Jednakże wizerunek marki przez lata był zaniedbywany – a moim zadaniem było sprawić, że Hurtownia Kontakt zabłyśnie na nowo.

Porzucić niebieski

Hurtownia Kontakt wymagała drastycznych zmian – używany do tej pory kolor niebieski w wielu wariantach został zastąpiony przez spójną paletę kolorystyczną, a nowymi barwami charakterystycznymi dla marki stały się żółcie i pomarańcze. Pomagają m.in. w odnalezieniu pracowników w sklepie czy zwróceniu uwagi przypadkowych przechodniów.

Na początku był chaos

Gdy przystąpiłem do prac nad nową identyfikacją wizualną marki, napotkałem się na kilka wariantów logo używanych na kilku płaszczyznach. Dzięki mojej pracy ujednoliciłem używany znak do najnowszego wariantu na wszystkich polach eksploatacji.

Szeroki zasięg

Elementy nowej identyfikacji wizualnej widoczne są na wielu polach eksploatacji – począwszy od mediów społecznościowych, przez kasetony, plakaty, stronę internetową, czy kończąc na ogromnych banerach znajdujących się w całym Tarnobrzegu.

Cześć! Używam informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu ze strony internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.