Miło Cię widzieć

Logo, identyfikacja wizualna, strona internetowa | 2023

zloty_wilk_zwzt_BL

Złoty Wilk 2023
dla najlepszego projektu społecznego w Polsce
w temacie Zdrowie i sport

srebrny_wilk_zwzt_bl

Srebrny Wilk 2023
dla najlepszego projektu społecznego w województwie podkarpackim

brazowy_wilk_zwzt_BL

Brązowy Wilk 2023
dla najlepszego projektu społecznego w instytucji

Jak podaje UNICEF, średnio co 11 minut jeden nastolatek odbiera sobie życie

Miło Cię widzieć to innowacyjna kampania społeczna, mająca na celu edukację na temat znaczenia zdrowia psychicznego wśród młodzieży oraz ich rodziców, nauczycieli i opiekunów.  Jej przekaz jest prosty – młodzi borykają się z problemami psychicznymi, które często „zamiatane są pod dywan”. Kampania dotarła do ponad 960 000 beneficjentów i zdobyła liczne nagrody.

Publikacja

W ramach kampanii powstała publikacja „Życie. Poradnik dla dorosłych”. To 52 strony zawierające rysunki licealistów, komentarz psycholożki i psychoterapeutki, a także wyniki Badania dot. dobrostanu emocjonalnego młodzieży.

Outdoor lubi to!

Spoty reklamowe pojawiły się na 107 ekranach w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gliwicach, a także na ponad 300 ekranach w składach Kolei Wielkopolskich, docierając przy tym do blisko miliona odbiorców.

Zawsze tam, gdzie ty

Torby bawełniane, kubki, długopisy, przypinki, koszulki, krówki, wdzięczniki… Długo można by tak wymieniać merch, jaki powstał przy okazji kampanii. Jednak warto dodać, że ilość wykorzystanego plastiku do ich dystrybucji została zminimalizowana prawie do zera!

Cześć! Używam informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu ze strony internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.