Jak do Szczecina, to tylko po gadżety PoSzczecińsku!
Ale jak sprawić, aby ktokolwiek te gadżety odnalazł? Moim zadaniem było stworzenie nietuzinkowego logo związanego ze Szczecinem dla PoSzczecińsku – wyjątkowej marki tworzonej przez Stację Akademia Rozwoju.
Żurawie trzy
W wybranym wariancie znaku można dostrzec wizerunek słynnych trzech żurawi na tle zachodzącego słońca. Aby marka stała się otwarta na młodego klienta, zastosowałem dynamiczną żółć w połączeniu z elegancką czernią
Na pamiątkę
Do moich obowiązków należało zaprojektowanie kilku grafik, które znalazły się na plakatach, koszulkach, bluzach, kalendarzach, magnesach i innych pamiątkach ze Szczecina.
Cześć! Używam informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu ze strony internetowej. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.